בימים האחרונים רעשה הארץ בגלל שערוריית אלון חסן, יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד שנתפס על חם כשהוא מנהל עסקים פרטיים תוך ניצול מעמדו כעובד מדינה. כאילו במטה קסם הפך מלך הנמל, מי שכל שועי הארץ שחרו לפתחו, לנבל.
הכתבה שפורסמה בערוץ 2 ביומן שישי (14.6.13) העלתה על המוקד את יו"ר ועד העובדים של נמל אשדוד, אלון חסן, כחלק ממתקפה מתוזמנת של אמצעי התקשורת האלקטרונית והכתובה עליו. הכתבה לא ציינה שהמתקפה על חסן קשורה עם רפורמה מרחיקת לכת של הממשלה בנמלים.
עיני הערים על המחאה ושוב סולל את דרכה של העבודה לממשלת ביברמן. לכן חייבים אלטרנטיבה שמאלית המחברת בין כלל העובדים, בני מעמד הביניים והפועלים, יהודים וערבים, אלטרנטיבה הדוגלת בצדק אחד לכולם, לפני שנהפוך כולנו לעובדי קבלן.